torsdag 5. februar 2009

HJELP- jeg har fått meg blogg, hvordan skal jeg nå starte det hele? For en dame midtveis i livet, med små data kunnskaper er dette er stort skritt å ta - iallefall for meg.
Hvem er jeg? som sagt er jeg midtveis i livet, jeg har en stor lidenskap for fotografering, og jeg liker å være ute i naturen. Kameraet er min forlengede arm når jeg ute.
Mine turer i naturen blir tilpasset min dagsform, da jeg har en del ekstra bagasje som gjør at noen dager er det begrenset for hvor mye jeg kan bevege meg.
Jeg bruker naturen på den måten som passer best til min kropp, og noen dager bare er jeg der, og nyter det naturen kan gi meg.
Mitt kamera er alltid med, og jeg prøver å fange øyeblikkene, eller de små ting som jeg ser og føler på.

Solsikken, ja hvorfor solsikken. Det er en stor og vakker blomst, som lyser opp og jeg blir glad av å se den. Om jeg tenker litt mer, så har solsikken en masse frø. Hvert frø er en ny mulighet, akkurat som hver dag er en ny mulighet for meg.








Jeg sitter her ved vinduet og ser ut over åker og eng, det er en grå dag, 2grader og litt snø på bakken. Jeg har enda ikke vært ute.

Dette er et bilde fra et par år tilbake, en soloppgang - tatt fra min verandadør.


For et par dager siden gikk jeg en tur på stranda, det var noen minusgrader og sterk vind.
Livet ved havet endrer seg dag for dag.


Litt vissent gress fra i fjor eller små steiner som er blitt skyllt opp på stranda, alt er for meg like spennende.


Jeg er veldig fasinert av havet, enten det er stille eller storm.

Denne dagen var jeg der i det solen steg opp bak sanddynene. Lyset gir havet en annen farve og det er vakkert å se på steinene som gløder i solstrålens glans.


Vinden gjorde at tårene spratt og det var så kaldt at det føltes som om tårene frøs til is på mitt kinn. Det var en forfriskende og fin tur.


Etterhvert vil jeg fortelle litt mer om mine turer.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar