torsdag 26. mars 2009

Kald og grå dag

Var ikkje særleg lysten til å gå på tur i dag, kaldt i heimen, kald vind og grått ute. Etter tre dager på rumpa - kurs- på hotell og med all den "latskap" som det fører med seg, skal det litt til for å koma inn i rutinen igjen...


På veien gjekk eg å funderte over det meste, bl.a. kva eg skulle skriva om i bloggen i dag. Kan ikkje skriva om vår og nyutsprungne blomar - det vert feil når små vannpyttar er frosne til is og vinden går gjennom marg og bein...


Eg tenkte tilbake på det vi snakka om på kurset. Ein filosof hadde sine tankar og meiningar om livet. Han snakka blant anna om dette å ta eit steg til sides, for å sjå på sitt eige liv. "Har eg det slik eg ynskjer å ha det, eller kan eg gjera noko for å endra kurs på det området eg eventuelt ikkje er så fornøgd med?"


Kanskje det var det eg gjorde, den dagen eg bestemte meg for å vera meir "egoistisk", og gjera for meg sjølv, det eg i alle år har gjort for andre?


Kanskje det var det nettop eg gjorde - tok eit steg til sides, såg på min kvardag og bestemte meg for å gjera ei endring i mitt liv?????



Eg har det best, når eg får leika med plastposar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar