fredag 27. mars 2009

Morgontur på stranda

I det andre starta bilen for å dra på arbeid, drog eg til stranda. Det var eit gløtt av sol innimellom, med mørke skyer omkring.



Ikkje uventa hadde eg stranda for meg sjølv.


Bølgene var flotte å sjå på, og dei braut fleire gonger før dei nådde land.



Vinden hadde viska ut alle gamle fotspor, og laga sine eigne fotefar i sanden.


Reine kunstverka å sjå på.



Nokre Tjelder spaserte nede i vannkanten, men lot meg ikkje koma nær nok til å få gode bilete.

På baksida av sanddynene veks nokre nypebusker. Der hang gamle nyper frå i fjor, med hovudet bøygd.
Nye skudd reiste seg med ungdoms mot og vaia så flott i vinden.


Ein flott og opplevelsesrik morgontur.

Ha ein god og innhaldsrik fredag!

1 kommentar:

  1. Heisann...Flott blogg du har. Jeg er kjempeimponert over det du fanger i bildene dine...Knallfine!! Ble inspirert til å ta med kameraet selv, neste gang jeg går på tur ved stranden...

    -Ada-

    SvarSlett