fredag 6. mars 2009

Pelsputer

Pelsputer er putetrekk spøda i pelsgarn. Etter at eg såg dette i eit blad, har eg no prøvd meg fram med forskjellige farger.

Lett å arbeida med, og med pinne nr 4 aukar cm fort.

(kanskje årets hit til julegaver? - vel, kanskje!)


Brun er ferdig, rød og beige omtrent ferdige, og så har eg svart garn på vent.




Garnet eg har brukt, er Funny, Sandnes garn.


Dagens aktivitet:

Heimatrim: sykkel- øvelser -sykkel.

Det går bedre og bedre med desse øvelsane, eg klarer fleire repitisjonar av det meste, og den øvelsen som verst og mest vond. "Verden går framover".

Bassengtrening. Med Petter sprellemann(fysioterapauten) på godlaget som vanlig, fyk tida og vips så er timen over. Eit stadig tilbakevennande tema er hans lange treningsbukser. Han dreg buksebeina opp på låra, fordi det er varmt, og når han høpp og sprett så dett buskeføtene ned att. Han får stadig kommentarer om butikker som sel kortbukser, eller så er enkelte lystne på å gje frå seg sine gamle utorvaksne kortbukser. Heller ikkje idag var kortbuksa på plass....... og me fekk le litt i dag og....

Eg føler eg fekk yta godt under treninga, og hadde ein god matthetsfølelse etterpå.

God fredag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar