søndag 26. april 2009

På Høgjæren/ up on the hills

I dag bestemte eg meg for å gå i eit anna terreng enn eg har gjort i det siste.


Today I decided to walk up in the hills, here it is a little more up and down than where I usually go for a walk

Ein kan gå i fleire retningar, og i fleire timar, alt etter ynskje
you can go in different directions, and walk for hours, it depends on yourself

Eg gjekk opp på ei høgd. Der var det vindfullt, og mellom steinar fann eg nokre småvekster som kavar for å koma seg opp og fram.



I went up on a top. I was very windy, and between some stones I found som small plants.



Det er ei ope landskap og ein kan sjå langt i alle retningar

The lanscape is open, and you look far away in all directions
ikkje den beste dagen for gode bilete, få farger og lite sol
not the best day for good photos, few colours and only a little sun
Eg hadde ein god tur, og igjen kjenner eg at kroppen er sterkare og pusten er bedre.
I desse tider er det 6 mndr sidan eg starta mitt første opphald på treningsleiren. Formen har bare gått ein veg sidan, bare ved at eg går mine daglege små turar og har litt trening i bassenget.
I had a very good trip, and again I felt that my body is stronger and my breathing is better.
In these days, it is 6 months since I had my first stay at the rehabiliteringcenter. After that I am getting stronger and stronger, only because I do my daily walks and have had some hours in the pool.

1 kommentar:

  1. Herlige bilder, igjen. Det er jo slik Jæren er nå på denne årstiden. Var en tur på Holmavaten i sommar og da var det noen som gikk til synsvarden. Min mann og guttene har gått til Steinkjerringa. Spørs om eg må legge meg i selen å prøve å bli med dit en gang. Behøver jo ikke å ta den lengste ruta.
    Takk for en flott "Tur"
    Lykke til med turer i uka som kommer, gleder meg til bilder fra det :)

    SvarSlett