søndag 19. april 2009

Spor i sand

På min morgontur i dag, vart eg gåande med nasen vendt mot jord. Mest fordi sola skein, og eg ikkje likar å få henne midt i ansiktet.


Jau, eg registrerte fuglar som kvitra og bølger som "stilltra" seg inn mot land, men tankane var liksom ikkje der i dag.

Tankane begynte å kverna, rundt alle fotspora i sanden, store, små, dyr, fuglar osv. Kven er alle, unge - gamle, store steg - små steg, kva skotøy har dei brukt? osv

Her kan ein leggja igjen eit fotspor, som etter kort tid forvinn i ver og vind.

Eg tenkte ut så mange ting eg ville skriva om, men når eg sette meg ned ved pc-en, vart det liksom så vanskelig å formidla det eg hadde tenkt ut

nye og gamle spor

spor som er nesten borte

spor etter kjærestepar?




Ein kommentar til onsdagens innlegg om snegler. Fredag var dei fleste borte. Slektstreffet var nok over, kan henda dei som då var igjen hadde "styremøte" - planleggjing av neste års treff. I dag var det nok bare dei "fastbuande" igjen.

2 kommentarer:

  1. Hei. Kom inn på bloggen din i dag, via,via. Husker ikke hvem. Har vært igjennom hele. Sett på alle de herlige naturbildene fra Jæren, og kosa meg masse. Kjenner at jeg savner Jæren mer og mer med årene. Men det værste er at en har budd på en annen kant av landet så lenge at det er ikke lett å flytte tilbake. Ikke vil resten av familien det heller. Så da får jeg kose meg de gangene jeg er på besøk nedover. Og ikke minst, jeg kommer til å følge bloggen din og kose meg med alle de flotte Jærbildene fra deg. Lykke til med trening og fotograferingen underveis.
    Ønsker deg ei god uke :)

    SvarSlett
  2. Hello ... thanks for following my blog :)

    Nice knowing you...

    SvarSlett