torsdag 23. april 2009

Vår/Springtime

i dag tidleg /early this morning


I dag studerte eg buskar og tre på min veg, eg fann og nokre små vekster innimellom.
This morning I studied treas and bushes, when I walked around at the farm. I found some flowers too.








Eg var heldig på min morgen vandring, sola skein. No er det grått, vinden har auka på og snart kjem nok regnet.

The sun was shining, when I was walking this morning, now it is grey, more wind and soon I think, it will be raining.

Resten av dagen skal eg nyta, laga ein god middag til min mann. Har fått dilla på å strikka dokkeklær, så eg vil nok la nevane arbeida flittig mykje av tida.

The rest of the day I will relax, and I will cook a good dinner for my husband. I have just start to knit clothes for dolls. I enjoy it, and I think I will use some of the time to knit more.

5 kommentarer:

  1. Ja da var det godt at du fikk deg en tur fra morgenen av visst det blir regnvær. Ikke at det er så uvanlig på Jæren da.
    Ha en god ettermiddag :)
    Kos dere med god middag

    SvarSlett
  2. Solå kom tilbake, så vi har hatt ein fine ettermiddag.

    SvarSlett
  3. The 1st one with the overlapping mountains is very nice... good works :)

    SvarSlett
  4. Thank you very much Su. It is the view from my kitchen window.

    SvarSlett
  5. Really?

    Wow, you are totally spoilt >"<

    SvarSlett