tirsdag 30. juni 2009

Heimreis

Mine seks veker her i Sogn går no mot slutten. Det tid for å pakka kofferten/ane og starta på den lange turen heim til Jæren.
The six weeks stay here in Sogn are near by the end. It is time to pack my suitcases, and start the long trip back home to Jæren.

Det har vore eit fint og aktivt opphald. Vi har lært litt om mange ting, som er gode å ha med på vegen, no når vi skal stå på vidare heime.

It has been very nice to be here, and active days too. We have learned a little about many things, which are good to bring back home, and to use in the work we must do the next 16 weeks before we are back here again.

For min del er eg godt nøgd med resultata på alle testar, som heilt klart viser framgang i både styrke og kondisjon....
I am very satisfied of the results for all the tests we have done the last days. They show that I am stronger and that my condition is much better.

I morgon tidleg etter frukost, set eg kurset sørover.
Ein stor takk til alle som har fulgt meg så langt, og for gode ord på vegen.
Tomorrow morning after breakfast, I'll start to drive back home.
Thank you very much for following me that far, and for many good words during my stay.

3 kommentarer:

  1. God tur heim til Jæren.
    Håper du klarer å være like flink med trening etter du kommer heim. Gleder meg til flotte bilder fra de fine turene dine
    Tror ikke det blir noen tur til Jæren på oss i sommer. Men jeg skal vel ha ei uke ferie i løpet av høsten så kanskje jeg reiser en liten tur alene.
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Lykke til når du kjem heim, det er vel då det gjeld å halde fokus!?

    Håper du klarer å halde koken, god helse er god framtid!!!

    varm klem :')

    SvarSlett
  3. Ja no er du vel heime på Jæren igjen :)

    Såg du huset mitt?

    Ønskjer deg fin sommar vidare :)

    SvarSlett