tirsdag 1. september 2009

På jakt etter visdomsord eller andre "godord"

Dei dagane eg måtte ta livet med ro, starta eg igjen på det opprydningsarbeidet eg har begynnt på mange gonger, i fotoarkivet.
Eg ser at altfor mange av bileta bare har blitt verande i ei mappe på PCen....
Etter som eg har høyrt, så er visst det ikkje eit ukjent fenomen blant fotografar...

Eg har nå tenkt å gjera noko med det, og skal ha ein del av bileta inn i fotobøker. For å få litt meir enn bare bilete, har eg lyst å skriva litt visdomsord eller andre oppmuntringsord innimellom.
Ofte når eg høyrer eller les slike ting, så tenkjer eg at dette må eg hugsa......
skriv ein det ned - nei....., og den dagen ein har lyst å ta det fram att, er det borte...



Er det nokon som kan hjelpa meg med slike små vers og ord, då hadde eg blitt veldig glad.
dansk, svensk, engelsk...., språk er ingen hindring så lenge det ikkje for innvikla...


I dag har eg teke fram nokre gamle bilete, frå før speilrefleksen si tid.

5 kommentarer:

  1. Leste i innlegget ditt fra i går. Forstår godt at han ønsker å låne noen av bildene dine. Bildene dine er fantastiske. Det er alltid kjekt å gå inn på bloggen din, for å se hva du har fanget med linsen din...

    Klem Ada

    PS: Kjekt å sjå deg forresten...eg såg der var ein forandring då eg kom inn på bloggen din i dag. Eg e ikkje heilt der enda....

    SvarSlett
  2. Har desverre ikke et oppkomme av visdomsord. Men det må vel være mulig å finne noe i dette datauniverset. Lånte en gang ei bok med små dikt og noen visdomsord på biblioteket.
    Lykke til :)

    SvarSlett
  3. Biblioteket er et godt bud, lyder spændende med en fotobog, du tager vidunderlige billeder. Læste dit indlæg fra igår, spændende med dine fotos i Malaysia

    SvarSlett
  4. Hei og takk for alle kommentarer du har lagt inne hos meg. Så du og har leoparden Carlos hos deg? Veldig spennande med ein følger fra utlandet. Eg har tenkt å prøve meg på ein kommentar hos Carlos, når du kan så kan vel eg òg?
    Bildene dine e så utrolig flotte! Ikkje rart at folk vil låne dei litt.

    Kjekt å sjå bilde av deg!

    Ha ein fine kveld!

    SvarSlett