fredag 27. november 2009

Dagane går......

Eg er komen vel heim frå Sogn,
og komen ut av "bobla" der ein bare tenkjer på seg sølv og eiga trening....


I og med eg har invitert gjester til overnatting og festligheter
har eg mange andre oppgåver å ta fatt på.
Dagane går fort mot neste helg
så eg må bare bretta opp armane og setja igang.
......
Sidan nokre av gjestene har spesielle diettar
må eg laga mykje av maten sjølv.
I dag er eg igang med kakebakst,
noko som i seg sjølv vert ei utfordring
då det ikkje kan innhalda
gluten, melk, egg, soya eller mais........
for eit par av gjestene.
....
Eg trur eg har knekt koden,
og har funne fram til eit par oppskrifter som eg kan bruka,
men tek gjerne imot tips
om nokon skulle sitja inne med to, tre oppskrifter av dette slaget...

Når det gjeld trening og tur
så vert det nok litt mindre av det slaget neste veke.
Har hatt ei økt i bassenget i dag
det var kjekt å koma tilbake til mine badevenner...

Tusen takk for alle kommentarar og tilbakemeldingar
medan eg var i Sogn.
Det vart lite besøk hos dykk i denne perioden
eg kjem sterkare tilbake over neste helg,
då kan eg lena meg tilbake i godstolen og bruka litt tid til blogging.
.....
GOD HELG!

6 kommentarer:

  1. Har desverre ikke noen gode oppskrifter på slik mat. Men det hadde nok vært lurt å samlet på noen visst en kom over det. Fort at det kan dukke opp noen som trenger en slik diett.
    Lykke til med alle dine gjøremål i uka som kommer. Husk at du orker litt mer visst du bruker litt tid på deg selv. I hvertfall gjør jeg det.
    Ønsker deg ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  2. Blir sikkert ei trivelig helg.Oppskrifter kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med,men det går sikkert bra,høres som du har alt under kontroll.Ha det bra,klem fra meg:o)

    SvarSlett
  3. Håber det var rart at komme hjem, selv om du har nok at gøre...

    SvarSlett
  4. Vil bare ønske deg en riktig fin adventshelg.
    Vakre natur bilder hos deg.
    Klem

    SvarSlett
  5. Du har hendene fulle ser eg :)
    Flotte bilde her hos deg både på dette og dei siste innlegga under :)

    Mor er alvorlig sjuk så eg brukar fritida mi på sjukeheimen i desse dagar, derfor blir det lite aktivitet på min blogg framover.

    Ønskjer deg ei fin adventstid :)

    SvarSlett
  6. KJempefine bilder du viser mens du forteller om det du skal ta til med. Oppskrifter på det du spør om kan jeg dessverre ikke bidra med, men ønsker deg lykke til med mat og besøk!
    Takk for din kommentar. Jeg har vært så opptatt hele helga, derfor ikke besøkt så mange blogger. Ønsker deg en god advetstid! Fra Margit.

    SvarSlett