fredag 29. januar 2010

Ein god dag.

Det har blitt få turar i skog og mark,
bassenget har heller ikke vore mykje besøkt
dei siste vekene.
.

I dag tok eg turen til bassenget,
optimistisk møtte eg til dobbel time
noko som vart avtalt før jul,
men som ennå ikkje har blitt gjennomført.
.
Frå første stund kjendes det godt å vera i aktivitet,
pusten var på rett plass
og kroppen samarbeida til siste slutt.
.
Så godt å kjenna at kroppen fungerar igjen,
og no gler eg meg allerede til neste time i bassenget,
på mandag.
.
God helg!

10 kommentarer:

  1. Høres godt ut. Det er jo godt med bassentrening når det er glatt og vondt å gå ute.
    Jeg har hatt min andre spinningtime i dag. Det er utrolig tøft. Det har ikke gått mer enn ca ti min når jeg tenker at jeg ikke orker mer. Nå gir jeg meg. Men så tenker jeg at det må jo gå bedre etterhvert visst jeg bare holder ut.
    Håper jo at det kan bli litt lettere. Men med mine pusteproblemer så spørs det vel. Kanksje jeg ikke svetter like mye om ei stund. hehe.
    Jaja. Det er nå godt å bruke kroppen i hvertfall.
    Ønsker deg ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  2. Det høres så deilig ut å få trent i basseng.
    Jeg har jo restriksjoner på det meste, men tror nok jeg kunne klart meg i basseng.
    Har vært en liten runde utenfor i dag. Jeg gleder meg til jeg kommer litt lengre.
    Ha en riktig fin helg du og .
    og takk for hyggelig hilsen.

    SvarSlett
  3. Kjempebra at du har fått kroppen til å fungere igjen,og bassengtrening er jo suveren trening for hele kroppen.Før var jeg og ei venninne i bassenget hver torsdag,men det har vært dårlig med det i de siste årene.
    Nydelige vinterbilder du har tatt.God helg.
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  4. Herlege bilete!!
    Basseng høyrest topp ut.
    Ha ei vakker helg :-)

    SvarSlett
  5. Bassengtrening e aldri feil. Jo mer jo bedre spør du meg!!! :-)

    God helg!!

    SvarSlett
  6. så bra at du får alt til å virke tilfredsstillende!Ingenting er bedre enn det. Det med basseng kan jeg ikke si noe positivt om, ja ikke negativt heller, for jeg kan ikke svømme. Flotte bilder,med sol på hvit snø! Takk for artig kommentar! Hilsen Margit.

    SvarSlett
  7. Svømning er altid godt, både for krop og sjæl...man kan ikke være sur eller trist efter en tur i svømmehallen...dejlige vinterbilleder du har postet! God weekend til dig

    SvarSlett
  8. Fantastiske vinterbilde!

    Godt når kroppen fungerer ja :)

    God helg :)

    SvarSlett
  9. Beautiful pics! I am so sorry I cannot understand the text!!! thanks

    SvarSlett
  10. Flott blogg med masse fine bilder! takk for titten!

    SvarSlett