mandag 21. juni 2010

Søndagstur

Me reiste til Rogaland Aboret
for å spasera litt der.
Det såg ut som om "heile Rogaland" hadde tenkt det same.
Mange gjorde vendereis fordi dei ikkje fekk parkeringsplass
- det same gjorde me.
Me reiste i staden for å utforska eit turområde
me hadde høyrt om, men ikkje besøkt ennå.
.
Me stoppa på Aurenes i Time kommune.
.
det dufta så godt når me steig ut av bilen
rognebærtrea var fulle av blomar.
.
Vår plan var å gå langs Tjålandsvatnet,
men skiltinga var litt dårleg og ikkje hadde me kart
så vi enda på stien mot Ulvarudlå.
.
i vegkanten vat det gult i gult
.
det gjekk oppover og oppover
.
langs dyrka mark og i utmark
.
midt oppi bakkane stoppa vi
.
tok ein kort pause før snudde og gjekk ned att
.
eit flott område å gå tur i
.
ein dag skal eg tilbake
eg skal nå toppen - Ulvarudlå 418 moh
.
Ha ein fin dag!

5 kommentarer:

  1. Ja, nogen gange er der mange der har fået samme ide som en selv...men det er da lykkedes dig at tage mange dejlige billeder uden de andre "turister" Her er rønnebærblomsterne også i fuld flor!

    SvarSlett
  2. Så flott tur. Det er så deiligt å få en tur i flott natur. Å se over fjord og fjell.
    Kjenne duften av det som veks og grönsker...
    Takker for denne flotte turen.
    Klems Synnöve.

    SvarSlett
  3. Ser ut som du har hatt en riktig så flott tur.
    Jeg har knapt vært ute på grunn av den veldige
    vinden. Det må vel gi seg etterhvert.
    Ha en fin ukestart.
    Klem

    SvarSlett
  4. Ser ut til at dere hadde en fin ur selv om den ikke ble å gå der det først var tenkt! Bildene taler for det! Koselig å se der du vandret!
    -Margit-

    SvarSlett
  5. Ja der har jeg heller ikke vært på tur.
    Aurenes har jeg faktisk aldri hørt. Men Tjåland og Ulvarudlå var kjente navn. Ja da kan jeg notere enda et turmål.
    Ønsker deg en god kveld :)

    SvarSlett