torsdag 15. juli 2010

sommargjester på veg.

Det har vore stille frå denne kanten i det siste.
men det har nok mest med prioritering å gjera.
.
I dag får me besøk av ein tysk familie på 4,
som skal bu hos oss i 15 dagar.
.
Noko vi gler oss mykje til,
men som og krev litt forberedelser og planleggjing.
.
No når alle førebuingane er unnagjort
og gjestene er på plass,
vert det nok turar til fjells og til vanns.
.
Eg viser stolt fram vår vakre natur,
og lagar norske tradisjolle matrettar
- vi startar allerede i morgon med vår julemiddag,
pinnekjøt, riskrem og selvfølgeleg juleleikar...
Det er enklare å visa det, enn å forklara med ord.
.
Det er ikkje første gongen dei er her,
og dei har ytra ønske om kjøttkaker, kvit saus med skaldyr og skjell,
sågar rømmegrauten vil dei gjerne ha igjen.
Eg tykkjer det er morro at dei set pris på den norske maten.
.
det vert nok litt travelt - på ein kjekk måte -
.

men eg skal prøva å stikka innom
og fortelja litt om våre turar.
.
Eg vil ynskja alle gode sommardagar
og god ferie til den som måtte ha det.

5 kommentarer:

  1. Også gode sommerdage til dig og jeres sommergæster...hvis du er ligeså god til at præsentere den norske natur "irl" som du er her på bloggen får jeres gæster en uforglemmelig oplevelse

    SvarSlett
  2. Ja du skal se din søster er inngift i slekta til min farmor. Det er vel meget mulig. Men nå er ikke jeg den som husker navn o.l. så godt. HAr forresten ei slektsbok om Serigstadslekta. Den ble laget for noen år siden.
    Så koselig med besøk fra Tyskland. Ja det krever litt forberedelser. Men det er jo alltid morsomt med langveis besøk. Og så julemiddag. Så lurt da. Kos dere :)
    Gleder meg til bilder fra turene dere skal på.

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder, herlig sommer! Nå må jeg finne tid til å prøve ut mitt nye kamera!

    SvarSlett
  4. Herlige sommerbilder hos deg i dag.Ønsker deg lykke til med dine gjester.
    Klem

    SvarSlett
  5. Vakre, vakre, vakre blomsterbilder hos deg! Lykke til men besøket! Håper dere får det fint sammen disse dagene! Tusen takk for hilsen! -Margit-

    SvarSlett