torsdag 19. august 2010

Rundt Melsvatnet

er det laga ein 4,2 km lang turveg
.
deler av turvegen går mellom tre
.
resten i ope landskap
.
turvegen er lett å gå
.
og her er mykje å sjå
.
Skyene hang tordentunge over oss
då vi starta turen
.
varmen var detter...
.
- nokre lette regndråper vart alt som kom
.
medan vi var ute på vår vandring.
.
Turen passer for alle - og barnevogn.
.

No sit eg å tenkjer på kor neste tur skal gå...
.
Eg har mange mål eg har lyst å nå
og turar eg har lyst å gå.
Nokre kan eg gå åleine
og på andre er det best med to skulle eg meine.
.
Ein turvenn som bakkar og fjell kan gå
ville vore fint å funne nå
turfølget som eg har
er mest for flate bakkar klar...
.
Kanskje finnes du der ute
som vil vera med på ei lengre rute
- over haug og hammar
til lår og legger jamrar. :o)
.
Ha ein fin dag alle saman!

3 kommentarer:

  1. Igjen koslige turbilder og ord fra deg:)

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  2. Enda fler fine bilder fra mitt barndoms badevann.
    Har ikke gått rundt der. Men har gått et stykke frem og tilbake.
    Det er jo mange fine plasser å gå tur på Jæren syns jeg. Flott ved Frøylandsvannet. Har gått en del i Sandtangen. Og langs vannet fra Klepp st.
    Det er jo også fint å gå fra Bryne til Klepp st. og så kan en ta toget tilbake. Jeg har bare syklet den strekningen.
    Riktig god tur til der hvor enn turen går :)

    SvarSlett
  3. Å du for noen nydelige bilder fra en flott tur.
    Hadde jeg bodd i nærheten skulle jeg vært din turvenn, jeg elser å trave rundt, men liker helst lag, selv om det kan være godt å gå alene også iblandt.
    Greitt å ha mange steder en kan variere i. Og så godt at det er plasser en kan gå med vogn også, for som regel er det bare på asfalten en kan gå.
    Ha en fin kveld og helg snart.

    SvarSlett