torsdag 12. august 2010

ved sjøen...

I dag går turen litt sørover i kommunen
og eg parkerer bilen
.
her ved "Hitlertennene"
(krigsminner)
som ein finn langs riksveg 44
ved Brusand.
.
med sekk på ryggen
og kameraet klar
går eg mot sjøen og Brusand strand.
.
fleire andre hadde teke turen hit i dag
både for å bada og leika i sanden
.
eg svinger nordover forbi desse båthusa på Kvalbein.
( er litt usikker på dei lokale navna her
så "arrester" meg om eg tek feil)
.
eg ser på Raudn
den einasta øya/holmen langs Jærkysten
- mellom Egerøy og Rott.
(- Feistein fyr finn ein på ein holme før Rott)
.
insekta summa og flaug frå blom til blom.
.
her kan ein gå langt eller kort
.

i sanddyner eller på strand.
.
er du ein "viking"
kan du avslutta turen med eit forfriskande bad...

4 kommentarer:

  1. Det er et vakkert landskap du går tur i. Flotte bilder. Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Ja det er mange flotte steder på Jæren.
    Vi kjørte forbi der den dagen det ikke ble tur til Steinkjerringa. Da ble det tur til Kvassheim hamn i stedet for.
    harlige jærbilder fra deg, som vanlig.
    Ha ei flott helg :)

    SvarSlett
  3. Skønt og lidt barskt landskab, mig kan du bilde hvad som helt ind med de navne der...jeg kender jo ikke navne alligevel...men en dag kommer jeg måske og "kontrollerer"

    SvarSlett
  4. Det er så fint å få følge med på turene dine. Du tar så fine bilder, det er nesten som om jeg vandrer med deg! Er så flott å se disse bildene, fra naturen hos deg, som er ganske ulik der jeg pleier å gå turer. Jeg kommer snart innom igjen!
    -Margit-

    SvarSlett