onsdag 11. august 2010

morgontur

Vergudane kjempa litt om kven som var sterkast
når eg starta min morgontur.
.

i aust var sola på veg opp
og i vest var himmelen mørk
.
Det var vått over alt etter nattas regn
- traktorspora viste godt i graset
.
turen gjekk rundt på gardsbruket
på traktorvegar og stier
langs steingardane
.

himmelen var mørk
men likevel eit flott skue
.
blomar og blad hang tunge av regndråpar
.



sola var sterkast inntil eg kom i hus
då letta dei tunge regnskyene på børa.
.
Eg vil ynskja alle ein fin augustdag.

7 kommentarer:

  1. Takk for titten, og det ser ut til at det ble en fin tur. Ha en fin dag du også:)

    SvarSlett
  2. For en flott tur du har hatt og takk for vakre bilder.
    En riktig fin dag til deg og.
    Klem

    SvarSlett
  3. Flott tur og nydelige bilder.
    Vi hadde noe av det samme da vi var på Jæren.
    Sol et sted, og reng like i nærheten.
    Og regnbue.
    Ha en god dag :)

    SvarSlett
  4. Håper din dag og blir fin. Nå har det bynt å regne...
    Nyter dine fine bilder og liker specielt bilde nummer tre...
    Den sier lengsel for meg.
    Man lengter etter å se vad som er bak svingen langt der nede i veien....
    Takk for dine flotte bilder.
    Klems Synnöve.

    SvarSlett
  5. Så fina bilder du tagit på turen din. Här kom inte regnet förrän ikväll. Du har väl förstått att jag älskar det norska landskapet.
    Kram Birgitta

    SvarSlett
  6. Åh.takk for en fin morgentur. Flotte bilder.
    Klem

    SvarSlett
  7. Nydeleg morgontur!
    Flotte bilde :-)
    Ynskjer deg ein kjekk dag!

    SvarSlett