mandag 25. april 2011

Kjervall

 - er ein stad eg likar meg veldig godt,
 geografisk finn ein staden sør aust for Egersund
i eit lågare fjellområde.
I dag går eg frå asfaltvegen og opp alle bakkane,
- vanlegvis køyrer vi dette stykket og går innover frå parkeringsplassen
der Turistforeninga har merka løyper.
.
 - liene grønkast og bjørka er full av rakler
.
 her finn ein bjørketre over alt,
- på steingrunn eller på mark og langs veg
.
 - vegen oppover er smal,
og dette er nok det smalaste punktet...
.
 - eg går langs vatn
.
 og i småskog
.
 og kjem tilslutt inn på tunet på Kjervall
.
 - rundt om husane lyser det kvitt i kvitt av kvitveis
.
 - eg går gjennom tunet og inn på ein sti ned mot vatnet
.
 - her finn eg fleire blomstertepper på bakken
.
 - det er tid for nistpakke
-den et vi inne i gammelstova
- det knitrer i ovnen
- frå stoveglaset ser vi ut på det vakre området
som dette nedlagde gardsbruket ligg i,
-  vi ser på vatn, fjell, skog, utmark og beitemark.
Eg er veldig glad for at eigarane let oss få lov til bruka tunet så mykje vi vil.

4 kommentarer:

  1. Liker veldig godt bildene dine : )

    SvarSlett
  2. It seems to be a fantastic place.

    I loved the photos!

    Rui Pires - OLHAR D'OURO
    http://lamegoimage.blogspot.com/

    SvarSlett
  3. Nice rocks , nice green , nice lakes !!

    SvarSlett
  4. Birketræer, anemoner og skovsyre er så dejligt karakteristiske for skovene her norpå...Dejlige stemningsfulde billeder! God onsdag til dig!

    SvarSlett