onsdag 27. april 2011

på "Jærens tak..."

 Utgangspunktet i dag, er Undheim i Time kommune.
- For den som er litt meir kjent,
Aurenes ved Tjålandsvatnet.
.
Er går langs traktorveg...
- det går opp, opp,
.
 opp mot fjellets topp.
.
mitt mål i dag...
Her på toppen et eg nista mi
og berre nyt utsikta over Timesokna
.
 Her er mange fjelltoppar rundt om,
og eg tenkjer på kva for ein som kan verta mitt mål ei anna gong.
.
 Utsikten er flott, og kan nesten ikkje sjå meg mett
.
- tilslutt må eg berre reisa meg og starta nedturen
 .
 Det er ikkje siste gongen eg går tur i dette området.

6 kommentarer:

  1. Flott topptur og fine bilder Ruth:)
    Ha ei fortsatt fin uke:)

    SvarSlett
  2. Fjeldvandring på en solskinsdag er ikke det værste man kan foretage sig...Tak for billed rundturen!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hilsen Ruth!
    Nydelig tur du tar oss med på, og flotte bilder!

    Klem fra Turid;)

    SvarSlett
  4. For en flott tur! Så mye flott du har runt deg der du bor. Savner faktiskt litt fjell å gå i.
    Men man får ta det som er.

    Håper du tar oss med på en ny tur snart.
    Klems og ha ei flott aften nå.
    Synnöve.

    SvarSlett
  5. Jag förstår att det inte var sista gången du gick den fina turen, så otroligt fint.
    Måste vara underbart att ha en sådan fantastisk natur i närheten av där man bor.
    Ha det bra
    Monkan

    SvarSlett