fredag 20. mai 2011

Rogaland rundt - langs kyst og fjord

 Tungenes, Randaberg
er det nordligaste punktet på Jæren.
.
Me parkerer bilen i Tungevågen
.
 går på vegen ved berga her på neset
.
 langs Byfjorden
.
 Tungenes fyrstasjon starta som et talglys i et loftvindu hos Eivind Tunge.
Etter 150 års drift som fyrstasjon er staden blitt ei idyllisk kystperle
som med museumsdrift,
kunstgalleri og naturopplevelsar lokker mange til seg.

.
- ein innebygd hage, med le frå vind frå omtrent alle kantar
vert omkransa av bygningane
.
På framsida av fyret er det og innegjerda hage
.
- ein flott og staseleg fyrstasjon
.
- fyret ligg i havkanten,
her er det nok verhardt på ruskeværs dagar.
.
 - etter ein kopp kaffi i eit av husa, går vi tilbake langs fjorden
.
 og ser på båtane som fer inn og utover i fjorden.
 .
Me tok kortaste vegen ut til fyret og tilbake,
her er og mulighet for å ein lengre tur rundt neset.
.
Tuesn takk for alle kommentarar her i bloggen, på facebook og elles.
Det er kjekt at så mange har lyst å "vera med" på turane mine.
God fredag og god helg.

8 kommentarer:

  1. You live in a wondeful country Ruth,
    very good pictures again.

    Greetings, Joop

    SvarSlett
  2. Tusen takk for turen! I denne delen av Norge, har jeg ennå ikke vært. Ellers har jeg fartet mye i hele landet. Koselig å se bilder fra turen din:)
    Ha en fin fredag og en god helg.

    :)

    SvarSlett
  3. It seems to be a beautiful place to walk.

    Very nice!

    Rui Pires
    OLHAR D'OURO

    SvarSlett
  4. Takk for turen til en del av Norge som jeg ikke har besøkt.

    SvarSlett
  5. Veldig koselig og flott ser det ut på denne fyrstasjonen! Du er flink til å gjøre området kjent! Koselige bilder! -Margit-

    SvarSlett
  6. For noen herlige bilder. Lengter ut til havet så eg bli gal!
    Savnar sjöspröyt og salt vann. Men det får bli når det blir.
    Skulle gjerne tenkt meg å bo i det fyrhuset.
    Da hadde eg mått så gott.

    Her er det sol idag. Men en frykteli vind. Det er ett orntligt flott törkevär skal eg si. Så vaskemaskina får gå noen turar idag :))

    Ha ei flott helg nå.
    Klem fra Synnöve.

    SvarSlett
  7. Super skønne billeder :)


    Hilsen

    Frederik
    København restauranter
    http://københavnrestauranter.dk/

    SvarSlett
  8. Så vakkert det er på din kant av landet.... Du har virkelig presentert dette vakkert med bildene dine.
    Har lagt meg som følger hos deg....

    SvarSlett