torsdag 30. juni 2011

Tur på Obrestad


 Turen startar ved Obrestad havn,
Himmelen er grå, med ei og anna solstråle som klarar å koma gjennom skylaget.
Det bles godt og vinden tek godt tak i liten og stor.

- eg går forbi den vesle stranda der måkane fyk opp i flokk...
.
- eg må over steingarden
.
- for å koma inn på den oppmerka løypa
.
 - som går tvers over beitet til kyene


 - skråninga utafor beitet, er full av markblomar
.


- kua tygg berre vidare og gløtter såvidt opp på meg...

 - eg går vidare i skråninga
.

 - mot Obrestad fyr.
Eg snur før eg kjem heilt bort til fyret,
.

- og går same vegen tilbake.
.

 - trass i den sterke vinden, klarer eg å fanga denne prestekragen
i eit sekund mellom to vindkast...
.

Ein frisk og vindfull, men god tur.



4 kommentarer:

  1. Herlig forfriskende tur igjen på deg.Nydelige bilder.
    Klem

    SvarSlett
  2. Godt gjort å få den prestekragen så skarp i vinden.Kos å være på tur med deg:)

    SvarSlett
  3. Takk for enda ein fin tur :)

    Gler meg til i morgon, håpar du får tatt fine bilde frå Bokn også :)))

    SvarSlett
  4. really good variety in the country side ...

    SvarSlett