fredag 19. august 2011

stolt, glad og utslitt......

Eg har ei tid hatt ein draum om nå eit nytt mål,
å gå opp på ein fjelltopp, her i nærområdet til senteret.
Det vart ordna slik at eg fekk bruke dagen og gå i lag med ein ansatt.
Det går sakte men sikkert oppover og oppover.....
Det var litt disig, men likevel ein flott utsikt når vi kom oss oppover liane.
.
 Etter 7,5t på vandring,  frå 0 til 530 høgdemeter, på Jarstadheia,
er det ein utslitt men veldig fornøgd kropp som kjem ned att frå fjellet.
Eg får nok ta livet litt med ro i dag,
- men snart er eg på vandring att :o)

4 kommentarer:

  1. Godt gået Ruth, og hvor må det have været en smuk tur :-)

    SvarSlett
  2. Ser at du har hatt flere innlegg jeg ikke har vært innom før nå. Det er flott å se på alle de vakre bildene! Blir glad når jeg ser dem og tenker på at vi er heldige som bor i et så flott land! Lykke til med oppholdet der! -Margit-

    SvarSlett
  3. Vilken härlig fjälltur du varit på. Så fina utsiktsbilder. Duktigt gjort av dej.
    Kram Birgitta

    SvarSlett
  4. Ja det var litt av en tur. Du er jo veldig flink som orker gåturer i over sju timer.
    Nå er vi på Nærebø hos min søster. Skal feire min fars 90 års dag i moregn. Gleder oss til det.
    Ønsker deg ei herlig helg:)

    SvarSlett