lørdag 19. november 2011

rusletur på Brusand

- eg går langs elva som renn stille mot havet
 - elva er som ein spegel 
 - eg går mot høgre og inn på ei mindre strand
 - her ligg steinane tett i tett
 - utanfor nausta ligg båtane på land i påvente av ein ny vår og sommar
 - sola skin frå blå himmel, ingen vind
 gradestokken viser 12-13 grader
 - grøne spirer
 - og løvetann så gul..
Ein kunne nesten tru at det var ein tidleg sommardag,
- ikkje november og snart vinter
 - det er så fredelig å gå slik ved havet
 - sjå på bølgjene som kjem mot land
 - og kjenna på varmen frå sola.
 -ein tur på den lange Brusand strand får eg ta ein annan dag.
- full av ny energi er det på tide å reise heim og ta fatt på mine daglege gjøremål.

9 kommentarer:

  1. Herlige bilder fra Brusand.
    Vi var ofte der å bada i min barndomm.
    Skal vel kjøre forbi til helga.
    Skal på julebord i Egersund på fredag kveld.
    Her blir det nok noen ekstar jobedager i desember også kan jeg tenke meg. Er alltid en del sykefravær da. Så da må en jo trå til.
    Ønsker deg ei herlig helg på Jæren :)

    SvarSlett
  2. Bonita serie nos presentas! Felicidades!!

    Buen fin de semana

    SvarSlett
  3. Your pictures are again WONDERFUL....i like the reflections very much Ruth..... you live in a beautiful land.

    Greetings, Joop

    SvarSlett
  4. ÅH, hvor smukt! Blik stille vand...man kan næsten mærke roen og stilheden. God weekend til dig!

    SvarSlett
  5. Vakre Jæren slik berre Jæren kan vera ein solblank dag... Du så vakkert!

    SvarSlett
  6. Apeaceful atmosphere...
    Regards,
    Uwe-Jens

    SvarSlett
  7. Fantastic photos my dear Ruth!!!
    Very nice place, i love so much the Norway!
    Many thanks for so beautiful and piece trip!
    Many greetings

    SvarSlett
  8. So beautiful Ruth. The water like a mirror, the scenes serene. Looks much more pleasant then almost winter.

    SvarSlett