lørdag 28. april 2012

Knudaheio

Knudaheio er eit jærhus i Time kommune på Jæren
Det er kjent som ein kunstnerheim ettersom forfatteren Arne Garborg bygde huset i 1898 
og brukte det som feriestad og dikterstove i de siste 25 årene av livet sitt, 1899-1824
Både Arne og ektefellen Hulda Garborg er bisatt her.
 I det eg går inn porten, kikkar eg opp på knausen,
der steinansiktet "all denne fagre utsyn" er plassert. 
 Ansiktet av Arne Garborg var reist i forbinnelse med  Garborgjubileet i 2001
 Frå denne knausen ser ein ned på hytta
"Det er ikkje mykje eg er so nøgd med i verda som "fjellstova" mi"  
Skreiv Arne Garborg i dagboka i 1919
 
 Eg går vidare opp på knausane på andre sida av hytta 
- og ned att på framsida  
 - før eg endar opp på grusvegen og forlet området.
- ein fin tur i Arne Garborg sitt rike.

3 kommentarer:

  1. For et fantastisk vakkert landskap! Og hytta så så koselig ut. Dette stedet må jo bringe glede og inspirasjon for alle som vandrer der.

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder!
    Tydeleg at du er stolt over landsdelen du bor i :-)

    God helg!

    SvarSlett
  3. Ja det er et flott sted. Nydelig utsikt og flott "fjellandskap"
    Et fint sted for en tur
    Ha en herlig søndag :)

    SvarSlett