lørdag 16. februar 2013

Stranda endrer seg.....

Same kor tid ein går på stranda,
er det alltid noko nytt å sjå.
Vær, vind, bølgjer, sommar og vinter,
alt fører endringar med seg.
På ein vindfull, solrik og iskald dag,
valgte eg å starte i søre enden av Nærland strand.
 - her ligg forsatt is på steinane
 - vi har vanlegvis liten forskjel på flo og fjære,
men i dag må ein vel nesten kalle det låg fjære,
fordi sjøen stoppar lenger ute enn vanleg,
og fleire steinar er komne fram i dagslys
 - deler av stranda er nesten hjerteforma
 - bølgjene kjem stille mot land
 - sidan det går mot kveld,
har sola begynt å farga himmelen i kveldsfargar
 - vatnet oppe på stranda viser at sjøen har gått langt innover på stranda,
her er mindre sand og steinane er blitt "større" og fleire
 - på Refsnes sida ser eg bølgjene og vinden sine herjingar, endå  tydelegare
 - eit par steinar eg ikkje kan minnast å ha sett før ligg der, store og "godt oppe i dagen"
 - når eg ser innover mot sanddynene 
 - ser eg korleis bølgjene har vaska bort sanden
 - bølgjene har laga forskjellige mønster langs strendene
 - når eg snur og går tilbake,
ser eg kor langt inn på stranda bølgjene går,
somme stader rullar dei fortsatt halvvegs inn på stranda...
- ein spanande og innhaldsrik tur......

4 kommentarer:

  1. Very nice photo's Ruth

    Greetings, Joop

    SvarSlett
  2. Nydelige strandbilder Ruth!

    Riktig god helg!
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Spennende og innholdsrikt å få "følge" deg på turen også :-) Vakre motiv! Har vært ved stranden og tatt litt bilder jeg også i dag, men her ligger isen tykk - på sjøen! God helg :-)

    SvarSlett