torsdag 28. mars 2013

Langs Kongeveien

I dag startar turen frå Grødalandstunet, i Hå Kommune, 
som er ein del av Jærmuseet.
Her er det aktivitet i sommarhalvåret.
Sola varmer, det er eit lite vinddrag i lufta, og nokre plussgrader.
Eg trur dette må vera fyrste vårdagen på Jæren.
 - traktorvegen fører meg ned til sjøen,
eg har tenkt meg nordover langs Kongeveien.
 - sjøen er heilt stille - ikkje ein lyd av bølgjer som slår mot land
- eg går lang steinrike marker
- landskapet ber preg av ein lang vinter med mykje frost
 - eg går forbi nausta på Sør Reime og Reime
 - skarven sitter på "sine" steinar
 - eg er like fasinert over dette gamle naustet, kvar gong eg kjem hit
- det har jammen klart seg ein vinter til....
 - her og der ligg det enno litt snø
 - eg er snart på turen høgaste punkt,
 snart ser eg ned mot Obrestad havn
 - jorda er altfor frosen til at bøndene kan begynna på våronna.
Det er uvanleg sein vår på Jæren i år.
- vakkert å sjå utover det blikkstille havet
 - Obrestad havn
 - når eg rundar neste nes, ser eg mot Obrestad fyr
 - deretter mot Hå gamle prestegard
 "Hå gamle" som vi seier lokalt, er vel verdt eit besøk.
Her er utstillingar av forskjellige kunstnarar. 
- ein kan kjøpe seg kaffi med noko godt attåt, 
 sitja inne eller ute og sjå utover havet
 - eg går litt lenger, så langt at eg ser ned til Håtangen/Voien,
før eg går tilbake til "Hå gamle" for å venta på sjåføren min.
Det vart mange bilete i dag, men det var vanskeleg å velgja ut nokre få.
Det var ein fantastisk tur, tenk å få oppleva eit så blikkstille hav, 
høyra/sjå skarv, viper, tjeld, lerke, ender, måker,
kjenna sola varma
 på ein slik flott vårdag.

6 kommentarer:

  1. Det er så godt å ta en tur sørover, om enn bare i tankene. Når turen i tilllegg blir ledsaget av bilder, kjennes det dobbelt deilig. Her er det ikke mye tegn til vår, med snøfokk og rokk. Bildene er vakre og naturen så veldig annerledes enn hos oss. God påske!

    SvarSlett
  2. Takker for denne turen Ruth. var helt nydeligt å slå fölge med deg ner til sjöen.
    Flotte bilder og som du sier, det er vår :D
    önsker deg ei god påske nå.
    Klem Synnöve.

    SvarSlett
  3. Syns det er flott med å gå tur på slike dager.
    Stille og sol, ikke alt for kaldt, men heller ikke for varmt.
    Og på frossen bakke. Men, ja. Det er sein vår på jæren i år.
    Håper dere får mange varme dager fremover som kan tine opp jorda snart.
    Ønsker deg ei riktig god påskehøytid :)

    SvarSlett
  4. Å du, for ein fin tur!
    Mange vakre bilde frå opne, flotte Jæren :)

    SvarSlett
  5. Det er ikke det at jeg misunner deg disse vakre plassene å gå tur på, men skulle gjerne gått der jeg og.Og så deilig det må være å gå uten snø! Her er det full vinter!
    Jeg kom i skade for å slette hele blogglisten min, har ikke fått alle på plass igjen. Flott at du kom innom, nå er du på plass på listen!
    Ønsker deg gode påskedager! -Margit-

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er bare å ta ein tur til Jæren, veit du - seng og guide skal eg ordne :)

      God påske til deg og

      Slett