søndag 23. juni 2013

På vandring langs Jærkysten, Grødaland - Nord Varhaug

Turen startar på Grødaland i Hå Kommune
- eg går igjennom Grødalandstunet, 
 - som er ein del av Jærmuseet.
 - vidare på traktorvegen ned mot sjøen.
 - denne gongen har svingar eg sørover langs Kongeveien,
og går på stiar eg ikkje har gått før.
Her finns blomar av mange slag....
 - stien går eit sykke gjennom skog
 - før landskapet igjen opnar seg
 - eg går langs bondens mark, der dyr beiter
 - eg går gjemnnom grindar
 - langs steingardar
 - gamle grindar er erstatta med nymoderne gjerde
 - skal ein vidare på Kongeveien,
må ein over gjerdeklyvaren, og fortsetja på stien på andre sida.
Eg har denne gongen ingen sjåfør som kan plukka meg opp lenger framme,
så eg snur her på Nord Varhaug...
- eg finn meg ein stein, for ein liten drikkepause.
Eg ser ut over havet som i dag er grått
 - eg nyter synet av alle fuglane som held til nede i sjøkanten,
lytter til alle fuglelydane, kjenner på vinden,
 og tek til meg av roen og freden som naturen byr på
 - snart er eg på føtene att
 - nyslått mark og vindskeive tre - vakkert
 - det er som om sola kjem litt igjennom disen,
og landskapet får litt meir farge
 - snart er eg tilbake til skogen
- Kongeveien fortsetter rett fram,
eg svingar opp til høgre
 - for å koma tilbake til utgangspunktet på Grødaland
 - eg går forbi det andre av dei to gamle Jærhusa på museet,
og er snart tilbake til parkerigsplassen.

4 kommentarer:

  1. Herlige bilder fra Hå.
    Ønsker deg en flott dag :)

    SvarSlett
  2. Ei fin turløype du viser oss med vakre bilder fra flate Jæren.
    Nydelige omgivelser.
    Ha ein fin sommar.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er mogleg å gå langs sjøen frå Tungenes i nord, til Sirevåg i sør. Eg har berre gått ein liten del av strekninga, til no.
      God sommar til deg og.

      Slett
  3. Beautiful pictures! Late spring is a very nice part of the year!!!

    SvarSlett