torsdag 25. juli 2013

Tidleg morgon på Sola strand

Dette er eit kort stopp ved Sola strand,
eg går opp på sanddynene,
står nesten på same plassen,
 og tek til meg av den roen og freden som er. 
 - vindstille, stille sjø, ingen biler på vegen eller fly i lufta, ja nesten ingen lyder å høyra...
( Sola flyplass ligg ved Sola strand)
 - månen er på veg ned
 - ein båt og to i horisonten - dei er for langt borte til at eg høyrer lyden av dei...
 - ein ny fin sommardag er på vei.... 
Ein feriegjest som skulle med eit tidleg fly, 
var grunnen til eg var Sola akkurat i rett tid,
 til å få oppleva akkurat dette vakre øyeblikket....

8 kommentarer:

  1. Wonderful Place again ! How lucky you are !

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you
      I think we all can find beautiful and interesting places around, if we take the time to look after...

      Slett
  2. Nydeleg start på dagen dette :)

    SvarSlett
  3. Nyter som vanligt. Du har så flott runt deg at eg blir helt syk! Flotte bilder Ruth... :D
    Klem.

    SvarSlett
  4. Akkurat slik er det..
    Om ein tek seg tid til å sjå etter vil ein finne vakre skattar som er gøymd for dei som berre hastar avgarde ..
    Nei, livet må ikkje bli ein motorveg frå vugge til grav!

    Nydelige bilete Ruth :-)
    Takk for at du deler!

    SvarSlett
  5. Herlige stunder som bare må nytes.
    Nydelige bilder :)
    Ha en riktig god helg :)

    SvarSlett
  6. Kjempeflotte bilder. Når man fotograferer i kveldslys blir fargene så utrolig kraftige.

    Ha en flott helg:-)

    SvarSlett