fredag 3. oktober 2014

Langs Kongeveien, Grødaland-Obrestad havn

I dag går turen langs havet, 
på Kongenveien, i Hå Kommune på Jæren.
Det er tidleg på dag,
morgonsola har kom opp over åskammen, 
doggen ligg fortsatt i graset
og det er omtrent vindstille.
Eg starter ved Grødaland Museum
 - eg går langs bonden sin blomkålåker
 - ut mot havet..
 - dyra på Grødaland kjem springande mot meg, 
dei blir ganske nærgåande...
 - sjøen er rolig og bølgjene kjem stille inn mot land
 - heile turen går på bondens mark og eng,
Sør Reime
 - sjølv om bølgjene er små og stille,
kjem ei og anna større og slår inn mot steinane
 - på Reime er bonden i gang med hausting av potet eller gulerot 
 - eg passerer dei gamle nausta på Reime
 - steinrike Jæren
- mang ein arbeidstime ligg bak desse lange og mange steingardane
 - sauene ser rolig på at eg går forbi
 - ein må over mange gjerdeklyvarar på denne turen,
 det er 12 i alt
 - det flate landskapet ved sjøen, endrar seg
- eg går går vidare langs kanten av bakken
 - ein liten fugl sette seg ned tett ved stien
 - eg nærmar meg målet,
Obestad havn ligg der framme
 - eg går ikkje ned til havna
 - men opp på Tusenårsplassen
 - her har eg god oversikt over havna
- det ein lett og fin tur å gå,
innimellom er det ganske vått og gjørmete,
så ein bør ha på sko som tåler litt vatn.

1 kommentar: