fredag 5. august 2016

Flor og Fjære dag 2

Eit lengre fotoinnlegg frå Hagen på Sør-Hidle, Flor og Fjære
Det var ikkje lett å velge ut nokre frå bilete,
når fotoserien eg kom heim med var enorm...
 - mine kommentarer vil ikkje vera så mange....

- fargeprakten er bare vakker
- om eg hadde hatt anledning til å turen nok ei gong dette året,
ville eg nok "sett" heilt andre og "nye" då og..
Neste år er parken "ny", 
kanskje både blomar og fargar har andre samansetninger.
Det er ein av grunnane til at dei bruker sommarblommar
 og ikkje så mange stauder,
det er lett å skifte ut det ein ikkje er så fornøgd med

1 kommentar:

  1. Er jo bare en opplevelse.
    Men fy for en pris for å
    komme på besøk dit.
    Ikke har du så veldig lang tid til
    å gå å se heller syns jeg.
    Visst jeg tydet tabbelen rett.
    Men det er nok verdt det.
    Skal nok ta en tur en gang vi er nedover.
    Ha ei god helg :)

    SvarSlett