lørdag 6. januar 2018

Fin vinterdag på Jæren

Sol frå blå himmel,
vindstille,
frost,
ein sjelden fin vinterdag på Jæren.
 Eg tok turen til Sele,
gjekk frå havna til stranda.
Feistein fyr ligg på øya,
eit stykke ut frå havna.
 deler av stien ligg under vatn (til høgre)
så alle dreiv balangsetrening over den glatte steinrøysa,
ein plass under isen er stien gøymt
 Sjølv om det ikkje viser på bileta,
var det nesten folkvandring her i dag.
Store og små kosa seg i sola,
dei sat på stein og sand,
kosa seg med mat og drikke,
det nesten litt "påskestemning" langs ruta..
 ein gjeng ivringe surfere 
testa bølgjene
 vel, ikkje alle..
 strand møter elv/bekk
 naturens eigne kunstverk
 tilbake i havna 
sette eg meg ned
åt nistepakken 
tok til meg litt meir av sol og opplevelser
ein av dei få fine og vindstille dagane på Jæren

4 kommentarer:

  1. Takk for turen! Alltid artig å bli med via bildene dine!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk for kommentar og gildt å høyra at du liker å bli med på turane mine
      ha ein fin dag

      Slett
  2. Flotte bilder.
    Vinter på Jæren er flott ❄🌊

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for kommentar.
      slike vinterdager har vi altfor få av her...
      ha ein fin dag

      Slett