lørdag 21. januar 2017

Med kamera og stativ på tur

I forbindelse med ei reise nordover,
har eg fått eit lynkurs i fotografering av nordlys mm
Stativ er ein viktig del av slik fotografering.
Sidan eg ikkje har prøvd å bruke stativ tidlegare,
måtte eg bare ut i nærmiljøet for å prøve.
først styrte vi på i Selvågen
 - litt mykje styr før meg som liker å fotografere det eg ser på vei,
men etterkvart følte eg at eg fekk dreisen på det
- så var det å passe på at sola var i rett possisjon,
slik at ikkje fotografane sine skygger vert med på bileta
 - fint å bruke kvarandre som motiv

 Voien og Håtangen vart og grundig fotografert
 tre på rad...
svaner, gjerde, vindmøller
                                                     kjenner at eg treng litt meir trening,
før eg reiser "ut i verda" med stativet på slep.

5 kommentarer:

  1. Ikke vanskelig å finne flotte motiv på Jæren.
    Nydelige bilder, flott lys i de.
    Lykke til med nordlysfotografering.
    Gleder meg til å se de bildene.
    Ha en god søndag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for kommentar.
      Får bare håpe at nordlyset vil vise seg når eg er nordpå..

      Slett
  2. Synes du er kjempeflink! Flotte bilder hver gang! Alltid kjekt å se innom bloggen din!

    Riktig god søndag fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte bilder og ikke minst farger.

    Misunne deg jærområdet .

    Kos deg nordpå og glede meg te bilder.

    SvarSlett