mandag 28. juli 2014

Fargerikt fellesskap..

Kvart år i juli, 
vert Bitburg Folklore Festival arrangert.
Ein festival eg har vore tilskuar til, fleire gonger.
Musikk, dans, sang, mykje liv og røre pregar byen,
 så lenge festivalen varer.
Eg har valgt å prøve å vise mangfoldet gjennom denne biletserien.
Sidan deltakarane er i bevegelse,
er ikkje alle bileta av topp kvalitet.
Eg fotograferer det som fanger mitt blikk...
  - i ordet fargerikt fellesskap ligg det mykje.
- form og farger
- rytmer og musikk
- broderi og andre detaljer på drakter og uniformer

dansens mangfold
lærbuksegutane lagar liv og røre, 
og avsluttar kvelden med musikk frå borda i festteltet...
- kreativitet
- i blanke messingen...
- oppdagar eg byen, meg sjølv og resten av "mine" som ser på opptoget
- fargerikt 
- frå Mexico
- mykje fint handarbeid
- med eller utan sko
- barna har sin eigen festival, 
og er med i paraden
- sånn delvis påkledd
- sokker og sko slik det skal vera
- i beine rekker
Sekkepipeorkesteret frå nabobygda
- festivalen byr på så mykje meir...
- det er like morro kvar gong vi reiser dit,
deltakargruppene endrar seg frå år til år,
både frå Europa og resten av verden.

3 kommentarer:

  1. Wow! Så masse flotte drakter mm.
    Dette såg virkelig kjekt ut!

    Sommerklem fra Turid ;)

    SvarSlett
  2. For noen nydelig og fargerike drakter.
    Sikkert en flott opplevelse.
    Ha ei herlig sommeruke på Jæren :)

    SvarSlett
  3. Flott.
    Så heldig du er som får oppleve så mye : )

    SvarSlett