onsdag 20. april 2011

til heis....

 I dag går turen til heis og til eit anna rike..
- til Garborg sitt rike.
Turen startar ved porten opp til Knudaheio
- diktaren Arne Garborg sitt sommarhus
.
 - sommarstova vart bygd i 1888/89
og var i diktarens eige og bruk til 1923.
.
 - eg svingar av vegen og går opp på toppane rundt stova
.
 - eg helsar på "an Arne"
som ser ned på stova og ut over Jæren
.
 - eit slør av dis/skodde ligg over Jæren
så ein kan ikkje sjå til havs i dag.
.
 - eg kjem meg ned frå toppane
og går vidare innover på gruslagt veg
.
 - og langs eit vatn
.
- før eg snur og går tilbake same vegen eg kom
 - den vesle røde stova vart gitt til Time Kommune i 1924, av Hulda Garborg.
Her endar min tur i dag, - ein fin runde, og eit flott terreng å gå i.
.
Så vil eg ynskja alle
GOD PÅSKE - HAPPY EASTER - FROHE OSTERN

6 kommentarer:

  1. Ikke vanskelig å forstå at en dikter kan bli inspirert i et slikt flott landskap.
    God påske:)

    SvarSlett
  2. Ja det er flott ved Knudaheia. Flott utsikt på klare dager.
    God påske til deg :)

    SvarSlett
  3. I know you thanks Wong's blog. I like very much Norway and I visited it twice. Happy Easter to you.
    Ciao from Italy
    Erika

    SvarSlett
  4. fotografias muy bonitas. lugar precioso

    SvarSlett
  5. Thanks po visiting my blog and comment.
    Check back often.

    It's beautiful, your blog and the photos.

    God påske


    Rui Pires - OLHAR D'OURO
    http://lamegoimage.blogspot.com/

    SvarSlett