tirsdag 15. juni 2021

Langs Frøylandsvatnet

For tida farter eg mest rundt på to hjul.
Med sykkelen kjem lenger, i km og tid.
Eg øver på lengre turer,
og mot eit mål i mil (pr tur), før hausten.
Eg trener kun for min eigen del,
ikkje mot noko løp eller likn.
Ofte blir kameraet liggjande heime.
Her om dagen var målet,
turløypa langs Frøylandsvatnet.
Eit av mine delmål,
på veien mot mine mil.
Eg tok sikte på å møte turgjengen,
og ha lag med dei i deira kaffipause.
Det vart rast og god drøs med gjengen.
Eg stoppa fleire plasser langs Frøylandsvatnet
morgondisen hadde ikkje heilt sleppt taket
stillhet, ro til vanns og til lands




ei lisa for kropp og sjel,
ein har nesten ikkje lyst å dra vidare
trebrua over Frøylandsvatnet
speglar seg så fint i det stille vatnet



Innimellom vil eg dra på kameraet,
og innimellom vil eg leggje ut bilete her.
Denne sommaren er det sykkelen,
og lengre turer første prioritet,
i håp om å bli sterkare,
 på mange måter.
Ha ein fin dag,
der du er..
- plutseleg er eg tilbake.
 

2 kommentarer:

  1. Så nydelig det er ved dette vannet! Skjønner godt du liker å sykle der! Lykke til med treninga! Og trening er for vår egen helse og velvære. Ferskvare er det også og deilig å kjenne at vi blir sterkere.

    Klem

    SvarSlett