søndag 31. oktober 2021

Langs min veg

Sykkelen har vore god å ha heile sommaren,
og den har blitt nokre lange og mange korte turar rundt omkring.
Eg nådde mine mål km og mil,
og no får nok sykkelen kvile det meste av tida,
fram til vår og varmare dager igjen er her her.
Det er lenge sidan eg gått tur på denne måten,
og det var godt å kjenna sand og grus under føtene igjen.
Eg rusler langs steingard, sti og vei,
over mark og strand.
store og små skyer 
i mange farger og fasonger
seiler over himmelen
sola kikker framom mellom skyene



Selvåg 


om bare steingarden kunne fortelja...
grøda er i hus
mot Nærland strand




"strandslange" eller sykkelhjul

mange hadde funne veien til strand og sjø i dag,
litt friskt i vinden, 
ein fin dag for tur og andre aktiviteter på stranda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar