fredag 31. desember 2010

grått i grått....

Her er 5 grader pluss,
snø og is har snart smelta,
.
-skyene er mørke og tunge,
det er nesten om om hav og himmel går i eitt.
.
- visna gras er som ein fargeklatt i alt det grå
.
Frisk vind om kinn,
bølgesus og havlukt,
måker som kretser over meg
og mjuk våt sand...
Så godt å vera på tur på stranda igjen....
.

- eg vandrar heilt ned i sjøens kant
.

og snart vaskar bølgjene bort mine fotefar...
.


- måtte 2011 meg bringe
mange gode og fine turar ved hav og fjell.
- eit mål og ynskje eg har på lur
eit håp om ein lengre tur....
-på ein topp i norges land eg har lyst å gå
men kor, det vil eg ikkje sei nå.
Godt Nytt År!

10 kommentarer:

  1. A very beautiful beach, so clean and wide...
    and can feel the cool wind.

    Wonderful series on this beach.
    Wong

    SvarSlett
  2. Hello Ruth

    These pictures are again beautiful !!

    I wish you a very good New Year, with lots of nice photo moments.

    Greetings, Joop

    SvarSlett
  3. Her har det også tøet og noget af sneen er smeltet...men nu fryser det igen... Tak for mange dejlige billeder i 2010...

    SvarSlett
  4. Godt nytt åt til deg også! Jeg deler dine drømmer om å nå topper oppleve natur i 2011

    SvarSlett
  5. very nice gray in gray.nice landscape interesting ideea

    SvarSlett
  6. Godt nyttår med mange fine turer på strand og på land ønsker jeg deg! Håper du får akkurat den turen du har lyst på! Takk for kontakt i året som er gått! Så møtes vi i det nye året! -Margit-

    SvarSlett
  7. GOTT NYTT ÅR vill jag önska dej.
    Kramar Birgitta

    SvarSlett
  8. Her er det også nesten varmegrader i dag. Håper det holder seg på minussida.
    Ønsker deg mange fine turer i året som kommer.
    Ha en god dag :)

    SvarSlett
  9. Beste ønsker for året 2011.Kjærlige hilsener fra Berlin, Uwe-Jens

    SvarSlett
  10. Många fina bilder på din blogg!
    Ha ett Gott nytt fotoår 2011!

    SvarSlett