lørdag 5. mai 2012

Bodle - Varhaugsstøene

I dag er eg kun på ein liten rask luftetur,
langs ein av dei steinrike plassane langs Jærhavet
Bodle, Varhaug
_MG_6221 a
- robåten er komen ut att, etter å ha tilbragt vinteren innadørs
_MG_6223 a
Eg går sørover på Kongevegen
- stien svingar seg mellom steinane
_MG_6227 a
Kongeveien er ein 10 km lang tursti langs havet,
Frå Kvassheim til Hå Gamle Prestegard
_MG_6225 a
- på Varhaugsstøene ligg 3 gamle naust
_MG_6235 a
Herifrå rodde Varhaugslosane ut, den siste losen døde i 1913,
- den runde steinen til høgre i bilete er eit minnesmerke som vart reist i 1995
_MG_6243 a
Eg går ofte tur langs havet, det er godt for både kropp og sjel,
og i følge min fysioterapaut:  verdens beste "treningsenter".
Ha ei fin helg!

1 kommentar:

  1. Jeg blir rett og slett reisesyk av disse turinnleggene dine. Fantastisk vakkert landskap. Flotte bilder - som vanlig :-)

    God søndag!

    SvarSlett