tirsdag 13. november 2012

Tur i morgonsola.....

Etter mange regndagar på Jæren,
vakna me denne dagen opp til sol og vindstilla.
Eg tok turen til Brusand,
der eg ville gå ein tur på den 3 km lange stranda.
Eg gjekk langs den flaumstore elva
- og ville gå over brua mot stranda....
 - elva flaut i stride straumar over brua, og eg måtte velgja ein annan veg...
- litt lenger ute, kjem bølgjene innover mot land i stor fart
 - det var fasinerande å sjå på bølgjene
 - dei kom tett
 - og slo så flott over steinane
- det var så spanande å sjå på,
at eg klarte nesten ikkje å gå derifrå
 - turen gjekk vidare mot dei tre nausta
- regnet har sett sine spor her og, det var vatn og små bekker over alt
- her ligg båtane og venter på vår og varmare tider...
 - dei tre røde båthusa lyser opp i morgonsola
- utanfor steinane slår bølgjene mot land
 - eg går tilbake over toppane på sanddynene
 - herifrå ser eg kor mykje vatn her er,
og kor mykje sand som vatnet har teke med seg ut i havet
 - det ser ut som om elva flyt stille og roleg mot havet,
- når ho kjem til brua,
 ser ein kor store krefter det verkeleg er i elva.....
- ein spanande og fin tur i morgonsola...

7 kommentarer:

  1. Vakre Jæren!
    Takk at du deler :-)

    Fortsatt fin veke til deg!

    SvarSlett
  2. Det er jo bare så flott.
    Nydelige bilder.
    Ha ei fortsatt herlig uke :)

    SvarSlett
  3. Wonderful pictures Ruth..... good photographed

    SvarSlett
  4. Veldig kjekt å få del i dine flotte natur opplevelser.
    Ha en super uke videre.
    Klem

    SvarSlett
  5. Nå takker jeg for enda en fin tur langs Jærens strender! Virkelig fasinerende å se på bølgene! -Margit-

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder du har tatt på turen!! Flott å se:))
    Ønsker deg en fin kveld:))

    SvarSlett
  7. Så fantastisk vakkert landskap, og flotte bilder. Det må ha vært en herlig, forfriskende tur :-)

    SvarSlett