onsdag 17. juni 2015

Kveld på Obrestad

Kveldsroen har senka seg over Obrestad havn
 - eg vandrer langs kaien
 - sola sender sine stråler mot land
 - båtane speglar seg i sjøen
 - nokre grasstrå vaia så majestetisk i vinden
 - dyra beiter rolig i marka
 - "Dagros" var meir oppteken av mine gjeremål,
ho følgte etter meg,
og gjorde det ho kunne for å få min oppmerksomhet
- reine fotomodellen
 - eg vandrer langs nausta
 - utover moloen
 - der blomar klorer seg fast i mellom steinane
 - skyene endrer seg, alt etter kva retning ein ser i
- tynne lange skyer i sør
 - i sørvest/vest
 - i vest/nordvest
- skyer er fasienerande, stadig i endring i form og farge. 
Min vesle kveldstur i Obrestad havn er over,
ein treng ikkje gå langt for å kjenne at kropp og sjel har hatt ei fin stund.

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder,og en stor glede å se at noen har blå himmel.
    klemz

    SvarSlett
  2. Beautiful photos, Ruth!!! :)

    SvarSlett