fredag 5. august 2016

Lettskya og sol

Etter travle dagar, var kroppen idag sliten.
Eg hadde eigentleg bestemt meg for å ta livet med ro heile dagen.
Regn og vind gjorde og sitt til at lysta ikkje var så stor for tur..
Men så litt utpå ettermiddagen
klarna det opp og sola kikka fram.
Då måtte eg bare koma meg ut,
få frisk luft 
og ikkje minst teste nytt kamera og nytt objektiv.
 - det var jo heilt perfekt på stranda,
sol og skyer, ja og litt vind..
 - drivved, sand og skyer
fint motiv spør du meg
 - å rusle slik langs ei strand
lytte til bølgers ferd mot land
kjenne lukt av tare og tang
vind, skyer og sol 
det gjer godt på ein sliten kropp
 - ein ivrig på brett
gjer mang ein sving der ute på sjøen
 - Nærland
 - litt smått på stranda
 - blomar og strå vaier så fint i vinden
 - kuflokken er på vei bort frå meg
desse tre har god tid og tusler sakte etter dei andre
 - form og farger
- ein veldig sliten, 
men glad fotograf
er snart tilbake i godstolen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar