mandag 3. oktober 2016

Nærland og Selvåg

Etter regn- og vindfulle dagar,
samlar det grå skylaget seg i store skyer
som seiler så flott over Jæren
 - ser nesten ut som skyene danser bortover himmelen
 - skyene endrer seg i form og farge
det er nesten som ei skuespill på himmelen
 - innimellom har og eg tid til å sjå på anna enn skyer
- Nærland strand
 - det så stille 
bølgjene kjem rullande mot land
fuglane tripper så lett i vannkanten
 - det går mot kveld 
Selvåg strand
 - skyene langt der ute
speglar seg i vatnet på stranda
 - heilt tilfeldig ser eg ned eit øyeblikk,
i sanden ser eg forma av stammen på eit tre
- når eg kjem heim 
oppdagar eg at ein mørk flekk i sanden,
danner krona på treet
- naturens eigen kunst...
 - fleire skyer i fleire fasonger..
eg blir aldri lei av å sjå på skyene
 - nokre grågjess letter når eg kjem for nær
 - sola er på veg ned i havet
 - skyene får kveldsfargane på
- ein vakker slutt på ein fin liten kveldstur..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar