søndag 15. juli 2018

Langs Nordsjøvegen

Skodda var iferd med å trekkje seg ut i havet,
då eg tok avgårde på sykkelen.
 på Søyland skin sola
 på Nærland er det grått
 slik er det på heile turen
 eg sykler store deler av turen i veibanen,
kjenner at ein sykkelsti hadde vore fint,
for her er stor trafikk
 eg stopper her og der,
der som det faktisk er mulig å parkere sykkelen
utanfor veibanen
 nå og då kikker sola fram
 på Reve vert det ein stopp,
før eg snur og tek fatt på heimturen.
ja, vinden snur og...
god motvind heile vegen heim...
 gamle Orre kyrkje
Eg var litt spent i forkant av turen,
Eg var usikker på kor langt eg eigentelg kunne sykle,
og om det var nok til å kome seg til Reve og heim att.
Det var ingen problem,
eg kom meg farm og tilbake utan å vera totalt utslitt
(batteriet på sykkelen var heller ikkje tomt)
så pr i dag kan eg sykle 3-4 mil utan problem
- stor framgang frå i fjor...
Det må eg bare sei: eg er veldig fornøgd med meg sjølv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar