tirsdag 29. januar 2019

Snø og varierande lys

Det var snø i lufta og frisk vind
då eg starta turen langs med havet
  i løpet av kort tid,
har snøen lagt seg som eit teppe på sandstranda
 det som kan sjå ut som grått i grått,
hadde mange fargenyanser,
og var eit vakkert skue.
Det stoppa og snø,
og fargane på himmel og skyer endra seg.
 blått, grått, svart, kvitt - eit magisk lys
ikkje så lett å fange med linsa,
men eg håper du får eit inntrykk av magien
 eg måtte stoppe ofte,
bare for å nyte og fange magien
 ein periode kikka sola framom
 det forsterka magien og fargenyansene i skyene
 resten av bileta skal du nyte i fred og ro
utan mine kommentarer

 det mørkner igjen,
og meir snø er på vei
 nesten som eit tak som legg seg over sjø og  strand
 der kom snøen..
og eg er nesten kom fram til dagens mål...
ein opplevelsesrik tur sjø og strand

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar