lørdag 2. mars 2019

Sorrisniva Igloo hotell Alta 2019

 Det er i år 20. gong at ishotellet vert bygd,
kvart år har hatt nytt tema.
Årets tema: Det beste gjennom 20 år
det finns bar og kapell i hotellet.
Her har vore mellom anna vielse og bryllaupsfest,
Det er ca 30 rom/suiter der ein kan overnatte
Suitene er laga med forskjellige tema.
Dei andre roma har seng med reinsdyrfeller,
men lite utsmykking
Ein av suitene har tema Alladin
 eg har vore innom her fleire gonger,
- kun for å sjå,
og er like fasinert kvar gong
 litt frå eventyrverden og diverse historiske hendinger
 sverd i fjell
mot baren
baren
 mot ein av to soveromsfløyer
 kapellet
Det er eit imponerande og dyktig arbeid,
som vert lagt ned kvart år.
Eg kjem nok til å ta turen innom ishotellet fleire gonger,
om det skulle laga seg slik.

2 kommentarer:

  1. Et imponerende byggverk! Men hvem finansierer alt dette? Jeg tror nok jeg hadde likt å se dette, men ikke overnatte. Et minne for livet uansett. Her har vi fått ca 5 cm med nysnø i natt, og nå skinner sola. Angrer nesten på at jeg satte i gang med fastelavnsboller. Skitur frister, men det kommer vel en dag i morgen også.

    Ønsker deg en strålende søndag!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg meiner dette er i privat eige. Dei har og andre tilbud, sommar og vinter, samt restaurant på plassen. Økonomisk er det nok ikkje ishotellet som gjer det best, men eit fantastisk flott tilbud for den som har mulighet til å koma å sjå.
      Fastelavensboller blir det lite av her... eg har cøliaki og skal ikkje ha så mykje melkeprodukt, så det er ikkje noko "must" hos meg. Mannen kjøpte seg eit par boller, så behovet er dekka. :D
      God søndag

      Slett