lørdag 31. august 2024

Tur til toppen bak Aurenes, Time kommune

Ein fin dag på Jæren,
og eg tek turen mot Høgjæren.
Innerst ved Tjålandsvatnet, ligg Aurenes, 
som er mitt utgangspunkt i dag.

farger og lys seier at det går mot haust
i bakgrunnen er mitt mål i dag
traktorvegen svinger seg oppover lia,
og ein ser langt ut mot havet.
skyer ligg langt der ute ved havet,
her er himmelen blå og sola varmer

det er gule blomar over alt


innover mot fjella ser ein og stadig lenger
Dusjatjørn

Aurenes og Tjålandsvatnet
Dusjatjørn, Nipatjørna og Husavatnet lenger bak
eg måtte finna meg ein plass i le for vinden,
så dette vart utsikten til lunsjen
det er fleire år sidan eg var her sist,
det gamle skeive treet står like stødig


nokre små skyer seiler over himmelen


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar