søndag 2. august 2009

tidleg morgon/early morning

Det er tidleg morgon, "verden" søv, og eg et min frukost til eit vakkert skue.
It is early morning, the "world" is still sleeping, and I am eating my breakfast to a wonderful view.
elles er himmelen er grå
the rest of the sky is grey
Det bles og minner lite om sommar, men når ein har ein slik utsikt kan ein la tankane fly og fantasera rundt det ein ser.
It is blowing, and does not feel like summer, but when you have a view like this, you can let the thoughts fly....

ein måkeflokk fauk opp og ned.

some gulls were flying up and down


Då er eg klar for min spasertur på stranda......
Ha ein fin dag,

Then I am ready for my walk at the beach.....
Have a nice day.

4 kommentarer:

  1. Og for en vakker morgen .
    Jeg er ikke kommet lengre enn til morgen kåpen og kaffekoppen.
    Ha en herlig søndag

    SvarSlett
  2. Vakre ord... og vakker morgenstemning...

    SvarSlett
  3. Let your mind soaring high ...

    SvarSlett
  4. Herlig med slike flotte morgener.
    Flotte bilder.
    Ønsker deg ei riktig god uke :)

    SvarSlett