søndag 2. mai 2010

Søndag morgon

tidleg, tidleg før andre har fått søvnen ut or augo
finn du meg i full fart rundt på sti og vei.
.

eg gjorde eit forsøk på å leggja inn intervaller
og småsprang store deler av siste motbakke.
.
alt fungerte så bra
at eg gjekk løypa to gonger.
.

Er fornøgd med meg sjølv
men skal arbeida jamnt og trutt
for å få meir fart på føtene
.

- eg håper berre at forpaktaren
let meg gå same ruta
når graset har begynt å veksa,
eg må nokre få meter over åkeren.....
.

I solkin og vindstille
til fuglesang og vipe skrik
var det ein herleg start på dagen.
.

bileta tok eg i går
då var det langt frå vindstille
difor er bileta litt uskarpe og mørke.
.

No er det snart på tide å koma seg i arbeidskleda,
og starte arbeidsdagen.
.
God søndag.

4 kommentarer:

  1. Eg nyter dine bilder eg uansett om de er mörke eller uskarpe. Du bor i ett landskap som er så flott. Skjönner godt du liker å gå turer der.

    Sola skjin her og. Skal sette meg på verandan en liten stund. Sen blir det nok en tur her og.
    Klem fra Digernes.

    SvarSlett
  2. Så flink du er :)
    Så mange fantastiske bilde frå Jæren du har på dei siste innlegga!

    Ha ein fin søndag :)

    SvarSlett
  3. Jeg synes altid dine billeder er rigtig fine, dejlige forårsstemning du har i billederne i dag...

    SvarSlett
  4. Heldige vi som får være med deg på tur. Det er nesten som en kjenner hebda lukta fra Jæren...vårlukta...

    SvarSlett