tirsdag 18. april 2017

Rundtur på Store Milde, Bergen

Rundturen stara frå dette fine tunet
 her har eg tilbrakt mang ein sommar i mi bardomstid...
 eigaren er oppfinnsom og nevedyktig
ein grannebenk må ein jo ha...
 eg rusler ned til Mildevågen
 ved det vesle naustet, mellom dei to rød,
tilbrakte eg mang ein sommardag i barne/ungdomåra
fisking, leik og morro
 eg går stien oppover mot folkehøgskulen
 Fana Folkehøgskule ligg fint til,
mellom store gamle steingardar og tre
 det spirer og gror
gåsunger og grøne blad
kaldt men våren er i anmarsj
 fuglekvitter hadde eg med meg på heile runden
 I Aboretet blømer to-tre rhododendronbusker
 trolla i aboretet
 det blømer i bekken
 mang ein fugl å sjå på min vei
 I Grønevika ser sjøen nesten ut som gull
 Grønevika
 tilbake blant rhododendronane
flittige bier og humler fyk frå blome til blome
snart her og snart der..
 tilbake til mitt "hotel"
 der minnene er mange om tider som ein gong var..
ein fin og opplevelsrik tur,
ein solrik men kjølig vårdag i april

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar