tirsdag 29. oktober 2019

Skyer i solnedgangen

Det såg ut til å bli ein fin solnedgang,
med klare farger og blå himmel
 skyer la seg til i langt der ute i havet
 sola gøymde seg bak skyene,
den siste biten ned mot havet
 for meg som er fasinert av skyer,
var det ein ei fantastisk stund i fantasiens verden
 skyer i mange farger,
frå lyse til heilt mørke
 fine speglinger i våt sand
 sola har gått ned,
fargane vert svakare,
men likevel forsatt fine og eventyrlege
 vi var to i same ærend,
begge like fasinerte av skyer og hobbyfotografer
så gildt å drøse med deg B.H:
 Det merkes at det er langt uti oktober,
det var godt at vinterjakka var på,
vi begge skulle nok ønska at vottane og var med.
 fekk ein følelse av at noko såg på meg....
 mørkret senker seg,
og vi forlater stranda
Panoramabilde etter solnedgang
Ha ein fin dag der du er.

2 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg alltid til å se innom hos deg. Magiske bilder nok en gang! Så kjekt for meg å se bilder fra kysten her jeg bor nå.

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem

    SvarSlett