mandag 11. oktober 2010

Ei helg i Helgen

Denne helgja har eg halde hus på Hjelseth gård
som ligg i Helgen i Telemark.
Vertskapet, potet/grisebonden og fruen
.
opna sitt hus, gav oss mat og seng i beste hotellklasse.
.
Fruen var min medelev på Voss Folkehøgskule i 76/77
.
og vi har brukt dagane til å sjå tilbake på skuleåret på Voss.
.
Veldig kjekk og koselig helg.
.
Garden ligg ved Nordsjøvatnet
.
Hjelseth brygge finn ein rett nedanfor huset
.
her det rom for båtliv, fiske og bading
.
- det vart mest mimring og lite uteliv på oss.....
Ha ein fin haustdag alle saman.

8 kommentarer:

  1. Flott helg i Helgen ser det ut til :-)

    Ha flott mandag!

    SvarSlett
  2. Jeg kan godt lide overskriften...den er sjov! Billederne er smukke og det ser ud til at have været en god tur. Jeg ønsker også dig en god uge!

    SvarSlett
  3. Blomsterbilde nummer 2 og 4 hører hjemme i reklameplakater hos Plantasjene - Kjempefine farger, lys og komposisjon - Well done

    SvarSlett
  4. Ser ut til å ha vært en fin helg, og mange fine blomsterbilder her i dag:)
    Ha ei fin uke Ruth:)

    Berit.

    SvarSlett
  5. Det var nok ei flott helg. Koselig å besøke gamle venner. Håper det blir fint vær på Jæren fremover nå, for i morgen reiser jeg nedover med toget.
    Det blir travle dager, men håper jeg rekker en tur ned til sjøen å får nyte solnedgangen en dag.
    HA ei ritkig god uke :)

    SvarSlett
  6. flowers !! light !! that´s life !!

    SvarSlett
  7. Du får nok de fleste til å ta imot, vil jeg tro, for du vikre som ei koselig dame! Skjønner at det var kjekt å møtes på denne måten-og mimre!
    ser at de har mye fint i hagen sin, og også at det er vakker natur i området! Du tar dine fine bilder vår. sommer, høst og vinter! Ha en fin kveld!
    -Margit-

    SvarSlett
  8. Så sköna höstbilder från naturen. Förstår att det var ett par trevliga dagar samman med en väninne att prata gamla minnen med.
    Ha det gott.
    Kram Birgitta

    SvarSlett